Skoletransport

Ved oppstart

Skoletransport til og fra skolen ordnes av skolen til oppstart av elevens opphold på Brusetkollen skole.

Skolen sender SMS til mobilnummer til foresatte og bekrefter tidspunt og adresse for henting samt elevens ID noen dager før oppstart.

Elev ID er til bruk ved f.eks. avbestilling av transport ved sykdom.

Det er Oslo Taxi som henter og bringer eleven til og fra skolen.

Hvis fravær

Dersom fravær som skyldes sykdom el.l. skal foresatte melde fra til skolen om fravær, og skoleskyss skal avbestilles av foresatte. Avbestill minst 1 time før hentetidspunkt når det er mulig.

Hvis behov for endringer

Foresatte melder fra til skolen hvis avvik i tidspunt for henting – både faste avvik og enkelttilfeller (tannlegetime, faste avtaler hos BUP o.l.).

Meld fra til kontaktlærer (el. skolen 66 90 71 90 kl. 08.00-15.30) i god tid. Skolen melder endringen til Oslo Taxi.

Slik avbestiller du

Ring 02323 – Oslo Taxi  (tast 3, så 1 - for å komme til skoletransport). Elev ID må oppgis.

Avbestill tur TIL og FRA hvis eleven holdes hjemme.

www.elevtransport.no – enkel nettløsning hvor du som foresatt oppretter bruker, ser skoletransport 14 dager fram i tid, og kan avbestille ved behov.

Du trenger elev ID som skolen har sendt deg før oppstart.